Dagens uppgift.


Sonen är på väg till Oslo.(Jobb)..Jag ska mysa med barnen,mamma ska jobba..

a320

Lite nytta tänker jag göra,,jag ska hjälpa Erika att montera ihop årets lilla prispokal inför Bandyhjärtat den bandyturnering som spelas nu på fredag på Studenternas här i Uppsala.img_20170109_070208_899-1

Efter att Erika lagt på bladguld så blev det riktigt profsiga prispokaler.

img_20170109_082444

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Jan 09, 2017 @ 23:32:07

    Nu vännen ställer jag in pösssäcken hos dig så du kan ta när du vill ha…
    Natti och sov så gott
    KRAAM 💕

    Svara

  2. Veiken
    Jan 09, 2017 @ 10:31:23

    Oj är det dags igen med bandybollarna. Det var ju inte länge sedan sist! Kram

    Svara

  3. marianne
    Jan 09, 2017 @ 10:00:54

    Mer kvalitetstid med de små ❤
    Minns jag fel, eller visst såg priset annorlunda ut förra året?
    Kram

    Svara

Kommentera

