Chefsfasoner….


Eller inte,,denne chef,,var lite väl hetsig,,men resultatet blev ju kul…arg469x300_210581b

Den nye chefen skulle visa hur effektiv han var och gick runt hela kontoret för inspektion. När han kom till lagret satt det en kille på en stol och läste tidningen.Chefen gick fram till honom.

– Du där, hur mycket tjänar du i veckan?– Två tusen, svarade den häpne killen.

 – Här är två veckolöner, sa chefen och drog upp åtta femhundringar ur plånboken, ni är uppsagd och kan gå genast.
 

Killen tog pengarna och stoppade dom på sig. – Och nu vill jag inte veta av att ni går till facket och klagar, fortsatte chefen.

– Ingen fara, jag jobbar inte här. Kom bara för att lämna ett paket, fick han till svar.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Jan 13, 2017 @ 12:20:55

    Tummen upp för den..**
    Kramar♥

    Svara

  2. skåningen
    Jan 12, 2017 @ 21:02:07

    Ha ha .Den var bra!
    Kram!

    Svara

  3. Marianne
    Jan 12, 2017 @ 14:32:31

    Haha…där ser man hur det kan gå om man drar förhastade slutsatser….

    Ja usch för att flyga i det vädret…hua
    Jag fick också fram det när jag googlade på ABC-boken, och ytterligare några ställen där den gick att köpa. Jag tror syrran har den, måste fråga, jag har för mej att hon eller mor fick den i julklapp ett år.
    Kram

    Svara

  4. gunnardeckare
    Jan 12, 2017 @ 12:48:31

    😊

    Svara

Kommentera

