Kändisjakt nr 2.


Denna kändis pappa var en Svensson…Hennes talang upptäcktes av en Pamp…Hon slog igenom 1947…Mellan tummen och pekfingret känner vi henne rätt så väl..

4

Vilken är det jag söker?.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Jan 19, 2017 @ 23:32:19

    Birgit Nilsson. Jag har faktiskt en signerad bok av henne. Jag jobbade ju i en bokhandel mot slutet och då hade vi personalrabatt och tjejerna ordnade att jag fick den signerad, trots att jag inte var på plats.

    Svara

  2. Marianne
    Jan 19, 2017 @ 20:35:18

    Kissen klättrade upp på stegen när jag skulle vattna blomman…han ska ju vara med överallt.
    Eftersom jag inte tänker klättra på för stegar är blomman flyttad nu.
    Kram

    Svara

  3. ansepanse
    Jan 19, 2017 @ 19:20:07

    det är BIRGIT NILSSON
    vilken härlig röst hon hade, henne minns jag med värme
    här har vi haft + 7,9 som mest idag, det kändes nästan som vår i luften, men jag hade nog hellre haft ett par minusgrader så att det hade varit torrare i skog och mark, vovvarna och jag gillar att gå i skogen då
    kramar

    Svara

  4. Veiken
    Jan 19, 2017 @ 16:45:43

    Tittut, sa Birgit! Kram

    Svara

Kommentera

