Kändisjakt nr 2. Svar.


page

Bild

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Veiken
    Jan 21, 2017 @ 12:29:56

    Ett stort Grattis till vinnarna! Kram

    Svara

  2. wiper
    Jan 21, 2017 @ 09:26:09

    Grattis till er som kom först med rätt svar. kram

    Svara

  3. torrebloggen
    Jan 20, 2017 @ 19:57:46

    Grattis till vinnarna!
    Var helt klart för sent ute.
    Kram!

    Svara

  4. Gilla
    Jan 20, 2017 @ 19:11:44

    Grattis till vinnarna.
    Jag var sen, att gissa men hade ju rätt ändå. Birgit har alltid vari min favorit och har hört henne uppträda också. Jag tror att det var i Grevie Kyrka. Men det var åtskilliga år sen Det var nog minst 40 år sen. Hon var en gudabenådad sångerska.

    Kram/Gilla

    Svara

  5. Ama de casa
    Jan 20, 2017 @ 18:20:21

    Grattis till vinnarna! 🙂

    Jag har faktiskt sett Birgit Nilsson uppträda en gång. Inte på nån stor scen i nån världsstad, men i Svandammen (en utomhuspark) i Skellefteå 🙂

    Svara

  6. Marianne
    Jan 20, 2017 @ 14:21:09

    Wow jag hann!!!
    Grattis till er andra 🙂

    Jag har en plan B till belysningen i fönstret, sonen är ju elektriker numer och vi har pratat om en ledlist i överkant på karmen…bara han kommer hit nån gång 😉
    Kram

    Svara

  7. Marita
    Jan 20, 2017 @ 13:39:28

    Jag var helt klart för sent ute med mitt hjärnsläpp..** Grattis till vinnarna som var så duktiga!
    Kram♥

    Svara

  8. M
    Jan 20, 2017 @ 12:15:01

    Men titta, pallplats

    Svara

Kommentera

