Mat idag,lite av varje.


Idag fick det bli en hipp som happ tallrik..Det blev en entrecót som jag hade sen tidigare i veckan.Det gröna är spenat,sen potatis,champinjoner,matråg,gurka och en bönröra.Röran är blandade bönor olivolja salt,som jag mixat med stavmixern.Riktigt gott vill jag lova.1-22

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gilla
    Jan 23, 2017 @ 16:29:55

    Jag vet vad jag får till middag idag. Bert gjorde en grönsakssoppa, som kommer att serveras idag.

    Kram/Gilla

    Svara

  2. Ama de casa
    Jan 23, 2017 @ 08:32:09

    Man tager vad man haver, och din hipp-som-happ-tallrik såg verkligen inte dum ut 🙂

    Svara

  3. gunnardeckare
    Jan 22, 2017 @ 22:25:04

    Du ser till att du får god hemlagad mat. Bra!

    Svara

  4. skåningen
    Jan 22, 2017 @ 22:07:17

    Det där lite av varje ser gott ut!
    Kram!

    Svara

  5. Marianne
    Jan 22, 2017 @ 19:00:35

    Nu vet jag vad som ska hända med bönorna jag har i skåpet 🙂 tack för ett toppentips!

    J är i köket och stökar, jag beställde lasagne!
    Kram

    Svara

Kommentera

