Säger bara,Fröken Elvis..


Om dom kommer till din ort,eller i närheten,tveka inte du kommer absolut inte att bli besviken..Jag tar dom stora orden i min mun..Världsklass på Svenska.Fröken Elvis har hyllats för sin föreställning som bjuder på humor och värme,lite allvar och sväng.Vi får höra Elvis bästa låtar på svenska med fem musiket,elva instrument.Med deras nya arrangemang får låtarna en helt ny dimension.frok-elvis

froken-elvis

froken-elvis1

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Jan 28, 2017 @ 12:38:49

    Men så bra dom är, verkligen. Texterna är lysande. Där var nog en riktig högtidsstund att lyssna…
    Kramar♥♥

    Svara

  2. Marianne
    Jan 28, 2017 @ 11:14:58

    Jag tittade på deras turnéplan och såg att de inte kommer neråt mitt håll, men det fanns ingenting i höst så jag får kika igen lägre fram…

    Jag är ju inte arbetslös men dyker det upp något igen så söker jag kanske

    Ha en fin dag,
    Kram

    Svara

  3. skåningen
    Jan 27, 2017 @ 22:14:48

    Fantastiska tjejer!!!!!! Jag förstår att du njöt!
    Kram!

    Svara

Kommentera

