Fann en till kniv..


Innan jag avslutade källarförrådsbesöket för idag,så kom det fram en till kniv.Denna kniv var det extra kul att få se igen,eftersom det var en liten kniv som jag har gjort själv. Hustrun fick den som present på sin födelsedag 1991..Skaftet är av syrenträd,ett träd som jag tog bort från tomten något år tidigare,men sparade på några bitar av trädet..kniv-10-vert

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Jan 29, 2017 @ 23:46:27

    Vilket fint arbete du har gjort där. Hustrun måste ha blivit jätteglad över en sån fin present.
    Kram💕

    Svara

  2. skåningen
    Jan 29, 2017 @ 21:25:52

    Fin kniv!! Kram!

    Svara

  3. surridurr
    Jan 29, 2017 @ 21:00:27

    Fin kniv. Håller med Marianne, har aldrig hört att man använder syren. Men det är ju ett vackert trä.
    Kramis

    Svara

  4. Ama de casa
    Jan 29, 2017 @ 20:41:10

    Vilken underbart fin kniv! Du är bra händig du 🙂

    Svara

  5. Gilla
    Jan 29, 2017 @ 19:44:30

    Jag skojade mest om knivarna. För jag vet hur glad Bert är åt sånt han ha gjort själv.. Klart du ska behålla dem själv.

    Kram/Gilla

    Svara

  6. Gilla
    Jan 29, 2017 @ 18:51:30

    Om du har för många knivar av den sorten, så kan du ju skicka åtminstone en till min gubbe, för han är knivoman. Har faktiskt gjort nån själv också. Jag vet att han skulle bli glad. också. Dina knivar är jättefina.

    Kram/Gilla

    Svara

  7. Marianne
    Jan 29, 2017 @ 18:08:54

    Är det vanligt att använda syren? Det är nog första gången jag hör om det….
    Fin kniv!

    Svara

  8. gunnardeckare
    Jan 29, 2017 @ 16:32:11

    Vilka konstverk!

    Svara

Kommentera

