Kyckling blev det idag.


Tog fram en kycklingbröstfil’e,som jag bankade ut till ganska tunn.Kryddade med salt, svartpeppar och timjan..Lade på ett par skivor av Ementalerost och en rejäl bit Fetaost.Rullade ihop sen och packade in allt i folie,som fick gå i ugnen 200* i ca 40 min,sen tog jag bort folien och sen ytterligare 10 min i ugnen för att få lite färg..På tallriken sedan Pommes,Gurka och min grekinspirerade kalla sås..Gott må du tro.1-30

Det kommer en gammal goding här::”Storms Never Last” med Ollie Austin & Eileen King.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Jan 31, 2017 @ 12:48:35

    Så gott med kyckling, bra med tips från dig vad man kan göra
    Kram♥

    Svara

  2. Marianne
    Jan 30, 2017 @ 18:54:19

    Nu blev jag danssugen 😉
    Vad har du i din kalla grek- sås?
    Kram

    Svara

Kommentera

