Mindre skägg nu..


Äntligen kommer min frissa tillbaka efter sin ledighet,,gissa om det ska bli klippning nu,snart.Jag började med att korta skägget lite granna..Samtidigt kom leklusten fram..Fick en boktitel som susade fram genom huvdet.”Fyra Nyanser Av Brunt” Jag gjorde en variant på detta tema..4xhebbe

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. gunnardeckare
    Jan 30, 2017 @ 19:42:42

    Du ser så stilig ut!

    Svara

  2. Marianne
    Jan 30, 2017 @ 17:06:57

    Tofs i nacken kanske? 😉

    Svara

  3. Marianne
    Jan 30, 2017 @ 15:31:56

    Det var bra…då är du snyggast nu 🙂
    Kram

    Svara

  4. Marita
    Jan 30, 2017 @ 14:36:42

    Det sista fotot är helt klart till din fördel,
    så det väljer jag ..😉
    Kram💕

    Svara

  5. torrebloggen
    Jan 30, 2017 @ 13:45:03

    Säger som Marianne: Vilket foto är dagens?
    Men jag tycker Nr 4 var bäst!
    Här tittade solen fram en stund vid lunch, men nu är det lite halvmulet och +4,4 ute!
    Ha det så bra idag!
    Kram!

    Svara

  6. skåningen
    Jan 30, 2017 @ 13:25:35

    NR 4 var bäst!!
    Kram!

    Svara

  7. Gilla
    Jan 30, 2017 @ 12:06:06

    Så mycket fel det blev. Bert kom just hem, så jag såg inte felen

    Kram/Gilla

    Svara

  8. Gilla
    Jan 30, 2017 @ 12:05:10

    Sån tur att Bert inte har SÅ mycket hår eller skägg. Det är jag som klipper honom. Klipper? Jag klipper shonm med has rakhyvel, så han blir alldeles slätrakead över hela skallen. Men rakningen ordnar han själv. Jag bara snyggar till skägget i kanterna.
    Hoppas att det är det sista fotot, sm gäller nu. För det är klädsammast.

    Kram/Gilla

    Svara

  9. Marianne
    Jan 30, 2017 @ 11:23:25

    Haha….du är rolig! Vilket foto är dagens?

    Svara

Kommentera

