Hemma igen..


Här ska det göras hemläxa,,börjar med matte,därefter skulle engelska ord översättas till svenska..Då får man använda datorn och googla..Gick riktigt bra,tyckte jag..

När jag kom hem mot kvällningen var jag inte så värst sugen på att ställa mig vid spisen..Tog den enkla vägen,,fixade en liten pizza,,riktigt god blev den..2-2

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Feb 03, 2017 @ 10:05:57

    Fint att få läxhjälp av farfar ! Får man googla på läxan?
    Du har då inte snålat på fyllningen till pizzan…gott!

    Kram

    Svara

  2. torrebloggen
    Feb 02, 2017 @ 22:32:28

    Såg både mysigt och gott ut!
    Kram!

    Svara

  3. Gilla
    Feb 02, 2017 @ 21:59:27

    Så bra dina barnbarn har det som kan få hjälp av Farfar. Och du har det bra, som har dina barnbarn på relativt nära håll. Mina barnbarn är ju vuxna nu. Men mina barnbarns barn bor alldeles för långt borta.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

