Två Klipp idag..


Det första klippet stod jag för,,fick ett erbjudande från ”Rötter” som är en nätbokhandel för Släktforskare..Erbjudandet varpå två trycksaker till kraftigt reduserat pris..Jag slog till på direkten..

Nästa klipp fixade jag inte själv,,utan det fick goa Petra fixa,,och gissa om hon var på hugg,jo det vill jag lova,mina raka lockar föll till golvet i en hast..Men nöjd blev jag.klippt

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Veiken
    Feb 07, 2017 @ 14:27:33

    Hehehe….inte dumt alls med raka lockar! Bra blev det också! 🙂 Kram

    Svara

  2. surridurr
    Feb 06, 2017 @ 20:09:48

    Lockar eller lockar inte?
    Hur som, blev nyfiken. Har du ett samiskt ursprung? I såfall varifrån? Hur långt tillbaka? Kan du språket?
    Kramis

    Svara

  3. Marianne
    Feb 06, 2017 @ 17:35:48

    Så du klippte till ordentligt idag…
    Fettisdagen kan jag gå med på…
    Men som du säger, den verkar vara varenda vecka i flera månader numer…
    Kram

    Svara

  4. Marita
    Feb 06, 2017 @ 17:12:49

    Inte dumt med två klipp på en och samma dag. Båda lika bra, och nu ser du riktigt prydlig ut, tummen upp för det..**
    Kramar♥

    Svara

  5. Ama de casa
    Feb 06, 2017 @ 17:07:02

    Vilka braiga klipp! Särskilt det sista 🙂

    Svara

  6. torrebloggen
    Feb 06, 2017 @ 16:37:33

    Inte dumt med två klipp på samma dag!
    Snyggt jobbat!
    Kram!

    Svara

  7. skåningen
    Feb 06, 2017 @ 14:36:09

    Bra att du har någon som kan klippa till dig 🙂
    Kram!

    Svara

Kommentera

