En förkylds Rapport.


Min förkylning som har jävlats med mig nu några dagar,den ska jag besegra på något sätt..paddyTestade redan igår kväll med ett par rejäla Whiskey (En goding frå Irland).Gjorde den någon nytta då..Jo det tycker jag allt att den gjorde,kanske lite klen ändå.

 

Tänkte i kväll att jag ökar på dosen en aning,tog tre rejäla..Och jädrar i min lilla låda,då blev det fart,,niagaranäsan blev precis som Niagarafallen..Inte måttligt vilket flöde det blev.

Undrar om det finns något virus,vvirusdessa små ”Jävlar” som kan ställa till ett sådant helvete för både barn och vuxna,som kan klara av en sådan flod av rinnande näsa..Skulle det nu inte vara så att kuren hjälpte,så hade jag i alla fall en trevlig stund med han ”Paddy” från Irland.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Feb 11, 2017 @ 17:02:14

    Det kanske inte hjälper med en sån kur, men som sagt roligare blir det i alla fall..🤧😂
    Kramar💕

    Svara

  2. Marianne
    Feb 11, 2017 @ 09:46:08

    Hur har det gått? Blev de små djävlarna drivna på flykten?
    Kram

    Svara

  3. Gilla
    Feb 10, 2017 @ 23:49:11

    Det var det värsta, att du skulle råka ut för en sån förkylning. Hoppas du friskar dig snabbt i alla fall.

    Kram/Gilla

    Svara

  4. surridurr
    Feb 10, 2017 @ 22:59:11

    och fungerade det

    Svara

Kommentera

