Mat idag..Husman..


Idag gjorde jag för första gången en riktig klassiker..”Raggmunk”,,blev en riktigt god premiär,stekt fläsk och lingonsylt jag tog även lite riven morot,om det ska vara så har jag ingen susning om,,men det passade alldeles utmärkt..2-10

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Feb 12, 2017 @ 01:16:40

    Jadu vännen, imponerad över att du orkar. Min vecka: 3 dagar med lunch, 0 dagar med middag, 3 dagar utan både lunch och middag. Har inte tid, vill inte…..

    Svara

  2. Ama de casa
    Feb 11, 2017 @ 10:16:12

    Åh vad gott! Utom dom där orangea sakerna då. Helt onödiga på tallriken om du frågar mig… 😉

    Svara

  3. Marianne
    Feb 11, 2017 @ 09:43:44

    Raggmunkar har jag aldrig lyckats med, även om jag försökt ett antal gånger….men det är gott
    Kram

    Svara

  4. surridurr
    Feb 10, 2017 @ 22:29:12

    Fattar inte hur du hinner med. Efter en arbetsvecka konstaterar jag att det är 2 dagar utan lunch, fem dagar utan middag…….. ids bra inte

    Svara

  5. gunnardeckare
    Feb 10, 2017 @ 19:25:40

    Som vegetarian äter jag inte fläsk men gillar raggmunk. Helst med rårörda lingon till

    Svara

Kommentera

