En mixad lördag..


Vad menar jag med det..Jo först Melodikrysset som jag löser tillsammans med Skåningen via telefonen..Gick skitbra även denna gång…Sen blev det skidor från Lahti,grattis Kalla till bronset,strongt gjort efter en hel del strul..Sen blev det planering av dagens middag, koll vad som fanns i skåpet,,jag hade bestämt och tagit fram en fläskfilé ur frysen tidigare. Nu skulle mina hjärnceller bara komma överens ”vad ska det bli”,dom får grunna på det medan herrarna kör sitt lopp,,som blev tungt för våra grabbar,Hellner slutade 7:a. Tillbaka nu till maten..Jag hade nu totat ihop en rätt,,så här såg det ut när den togs ur ugnen.Fil'e.jpg

ReceptFilé i ugn.jpg

På tallriken sedan blev det som vanligt lite Isberg’s och små Tomater..Riktigt smarrigt vill jag lova,,blev en rejäl låda till imorgon också..2-25

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Feb 26, 2017 @ 02:06:29

    Det låter som.en riktigt god lördagsmiddag…samtal är en bra krydda.

    Kram

    Svara

  2. surridurr
    Feb 25, 2017 @ 23:20:31

    Du är duktig på det där med mat. Själv har jag hoppat både lunch och middag fredag och lördag…..men kanske i morgon……
    Kramis

    Svara

Kommentera

