Onödigt vetande,,Kanske!


Har du kollat på din hand,säkert många gånger,men aldrig har du undrat över detta.fingrar-600x320

När jag kollar på mina fingrar,så verkar jag vara ett A= stämmer lite halvtaskigt.Fingrar.jpg

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Feb 25, 2017 @ 23:26:40

    Hahahaha,…..lite kul med sådana tester, men man ska inte ta alltför allvarligt på dem, mer se det som en rolig grej. Enligt detta är jag är B.
    Vi ska ta åt oss fördelarna det beskriver men strunta i resten.
    Kramis

    Svara

  2. skåningen
    Feb 25, 2017 @ 22:37:47

    Jag och du är lika !
    Kram!

    Svara

  3. Ama de casa
    Feb 25, 2017 @ 18:06:10

    Jag kollade nu – och jag är precis lika charmig som du, Hebbe 🙂

    Svara

  4. Marita
    Feb 25, 2017 @ 17:21:12

    Ja då hoppas jag det är bra låtar ikväll, det har ju varit lite dåligt hittills ..
    Kramar♥

    Svara

  5. Marianne
    Feb 25, 2017 @ 17:05:34

    Kul, jag såg det där häromdagen…..gissa vilken jag är? Kan säga att det stämmer ganska bra…jag har samma som du…
    Kram

    Svara

  6. Gunnel Moberg
    Feb 25, 2017 @ 17:04:15

    Verkar inte som det går att kommentera med mitt vanliga konto, så jag testar med Facebook. Jag hör till grupp C.

    Svara

  7. Marita
    Feb 25, 2017 @ 16:41:16

    Det blir A på mig också, men inte stämmer det, snarare då C istället…
    Jag bor nära Svampen och vi åker ofta upp där med barnbarnen, tittar på utsikten och äter gärna glass eller fikar. Sen finns det en sån fin lekpark i närheten.’
    Nu börjar vi ladda för Mellon..**
    Kramar♥

    Svara

  8. Gitsan
    Feb 25, 2017 @ 13:16:21

    Det blir snart lite svårt för mig att göra den testet eftersom mitt långfinger har börjat kröka sig pga artros. Hur ska jag nu veta vad jag är för personlighet?!

    Svara

Kommentera

