Söndagsmat…


Idag testade jag en variant av en rätt som jag tidigare gjort,lite variation dock denna gång.Det blev en fylld köttfärslimpa.På tallriken blev det isbergs,,små tomater och lite riven morot och kokt potatis,,smakade bra..2-26

Så här gjorde jag,,Recept..kottfars-i-ugn

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Nett
    Feb 27, 2017 @ 10:39:13

    Ser så gott ut, och köttfärslimpa är en av mina favoriter gällande husmanskost. 🙂 Ha en fin Måndag. Kram

    Svara

  2. marianne
    Feb 27, 2017 @ 09:58:48

    En rulltårta 🙂
    Låter gott…ännu en rätt jag måste prova,
    Ha en fin dag,
    kram

    Svara

  3. Ama de casa
    Feb 27, 2017 @ 09:15:14

    Sååå smarrigt! Ja, utom det där orangea grejset där då 😉

    Ha en härlig måndag! (Fast det såg ut som du kommer att få det lite blött…)

    Svara

  4. TantGlad
    Feb 27, 2017 @ 04:45:19

    Tack för receptet. Ska prova det någon dag. Ser jättegott ut.

    Ha en toppendag och kram på nya veckan.

    Svara

  5. surridurr
    Feb 26, 2017 @ 22:35:42

    Någon variant av den rätten ska jag absolut prova på någon gång, trots att jag inte är så förtjust i köttfärs. Tack för tipset
    Kramis

    Svara

  6. skåningen
    Feb 26, 2017 @ 21:24:01

    Tack för receptet!
    Kram1

    Svara

Kommentera

