Lunchen idag,blev vad?.


Jo det blev mina alldeles egenkomponerade amerikanska pannkakor med majs,,en kombo som jag tycker mycket om,,sen är det ju så enkelt att fixa till..Jag gör dom inte så stora,som en tekaka ungefär..3-3

Amerikanska pannkakor.jpg

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Mar 03, 2017 @ 17:57:39

    Såg gott ut det där 🙂

    Ha en finfin fredagskväll!

    Svara

  2. Marianne
    Mar 03, 2017 @ 16:30:58

    Med majs i blir det mer mat….Jag har nyligen börjat äta banankaka….mosa en banan vispa ner två ägg och stek på svag värme….Jag brukar ta en klick creme fraiche och någon sylt till…..
    Ha en fin kväll

    Svara

  3. Marita
    Mar 03, 2017 @ 12:47:35

    Gott med amerikanska pannkisar, lite mer mättande också..
    Kram o ha det gott♥

    Svara

Kommentera

