Ska det vara såhär,NU?.


Jag Rockar Socka idag.Rocka socka

Kollar ut genom fönstret,tror knappt det är sant,vad jag ser..21.3

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gunilla Ljungberg
    Mar 21, 2017 @ 22:29:15

    Jag visste om att man skulle rocka socka idag. Men eftersom vi inte gick ut nån gång under dagen, så glömde jag att säga till Bert att sätta på sig olika sockor.
    Jag skaffade mig ett WordPresskonto i går. Så det gick inte att logga in med mitt vanliga konto. Det blev med Facebookkontot i stället.

    Svara

  2. skåningen
    Mar 21, 2017 @ 21:12:38

    Solen har varit här nästan hela dagen!
    Kram!

    Svara

  3. ansepanse
    Mar 21, 2017 @ 17:49:41

    snyggt 🙂
    usch vilket väder, här började det regna precis när vovvarna och hunnit in genom dörren efter vår långa eftermiddagspromenad, så där hade vi tur, jag kollade just det lokala vädret på datan och det kan blir snöblask någon gång i natt men jag håller tummarna för att det inte blir det
    massor av krama till dig

    Svara

  4. skåningen
    Mar 21, 2017 @ 13:08:11

    Ja rocka loss du!
    S..Som dom sjunger .. Det är inte lätt att vara ödmjuk !!!
    Kram!

    Svara

  5. Marita
    Mar 21, 2017 @ 12:37:18

    Bra att du påminde om rocka sockan dagen, snön vill man inte bli påmind om. Men som tur är så försvinner den rätt fort nu. Här blåser det rejält istället, är det inte det ena så är det det andra tydligen..**
    Kramar♥

    Svara

  6. Gunnel Moberg
    Mar 21, 2017 @ 09:42:33

    Har provat med alla konton jag har nu. Detta är sista chansen. Jag blir tokig på det här. Hoppas denna kommentaren kommer fram.

    Svara

  7. marianne
    Mar 21, 2017 @ 09:23:34

    Om din fråga gäller övre bilden så är svaret, ja, idag!
    Om din fråga gäller undre bilden så är svaret, nej, nej, nej!

    Ha en fin dag,
    kram

    Svara

  8. Ama de casa
    Mar 21, 2017 @ 09:05:05

    Hmm… Du verkar ha fått nån skit på linsen? Fullt med en massa vita prickar, typ… 😉

    Svara

Kommentera

