Grodan fick en omgång..


Jaha tänker kanske någon nu,,pysslar han med grodor också Farfargubben..Nä inte alls,,det är bara min bil som namnades för ett antal år sen av en dam som jag skjutsade till Arlanda,när jag hämtade henne och hon kom ut till bilen då,utbrast hon i ”Oj vilken söt liten bil,Den liknar en groda framifrån”.Och jag måste hålla med henne,,hon hade tametusan rätt..Idag fick Grodan en välbehövlig dusch.Biltvätt1-horz

2011_nissan_juke_frontview

Nätbild.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Mar 29, 2017 @ 17:46:11

    Haha! Passande namn 🙂

    Fast du är lite feg va? Vi brukar sitta i bilen när den åker genom tvättmojängen 🙂

    Svara

  2. Marianne
    Mar 29, 2017 @ 15:58:56

    Grodan! Haha….jag vet en som döper bilar efter regplåten….UFK blev Uffe, WLK blev Walle osv min bil heter HYR som blev Harry,

    Grodan uppskattade nog duschen, de gillar ju vatten de där grodorna 😉

    Men kan man få skit för att man är optimistisk? Hmmm
    Kram

    Svara

  3. Marita
    Mar 29, 2017 @ 13:42:27

    En fin groda du har..😉 och bilar blir ner personliga om man ger dom ett smeknamn..👍😊
    Kramar💕

    Svara

Kommentera

