Våren kliver på…..


Det blev ju en tur till Sunnersta (Uppsala) igår,där såg jag ytterligare ett säkert vårtecken.Sonen sanerade grillen,med gott resultat,skulle det visa sig senare mot kvällningen.Innan jag körde hem idag så hade jag Moa i sökaren,iklädd den nya huvtröjan hon fick,den gillade hon mycket…Moa

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Apr 03, 2017 @ 09:56:59

    Läcker huvtröja! Förstår att Moa gillade den 🙂

    Att grillen kommer fram är verkligen ett vårtecken 😀

    Svara

  2. surridurr
    Apr 03, 2017 @ 00:55:31

    Härligt. Så du fick i dig lite grillat innan hemfärden?

    Svara

  3. Marita
    Apr 02, 2017 @ 23:49:43

    Så fin hon blev i den röda tröjan och det märks att trivs i den 👍
    Läge att fixa grillen nu när vårvärmen börjar komma. Man känner grilldoften rättvofta nu..😊
    Kramar💕

    Svara

  4. Marianne
    Apr 02, 2017 @ 22:06:25

    Så det blev grillat på kvällen?! Jag tror sonens grill är lik den janne har….
    En söt liten Moa i sin fina tröja 🙂

    Ja jag aprillurades lite, inte vågar jag betäcka Ava…

    Kram

    Svara

Kommentera

