Det blev en fin dag..


Denna dagen som började lite grått övergick snart till en vacker fin dag,blev en stund på balkongen på Em..Kl är nu 18:30 och jag intar min middag på balkongen graderna just nu +16,3 skönt när man sitter i lä..Mat idag blev fläskytterfilé i ugnen,den med cremefraice,grädde och sambaloelek,en rätt som är så jädrans god,denna gång med lite grönt och ris..Blir en gammal goding med Charley Pride som du känner igen. 4.3

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Apr 04, 2017 @ 08:56:42

    Det var en riktigt fin dag här också, jag sneglade längtansfullt mot altanen men jobbet kallade…..
    Kram

    Svara

  2. Ama de casa
    Apr 04, 2017 @ 08:47:32

    Såg väldigt gott ut det där! Och väldigt gott att kunna äta ute på balkongen också 🙂

    Låten kände jag dock inte igen…

    Svara

  3. Veiken
    Apr 04, 2017 @ 04:09:42

    Tack för den godingen. Det var länge sedan jag hörde den. Nostalgi…… Vi körde den mest med Jim Reeves tror jag.
    Sitter på min balkong, 28 grader varmt och klockan är 9 på morgonen. Ni sover nog som grisar i gamla Svedala. Kram

    Svara

  4. skåningen
    Apr 03, 2017 @ 21:19:22

    Jag satt i solstolen där ute .Tack för musiken. 🙂

    Svara

Kommentera

