Blev en tur till Eskön idag.


Jag åkte till Eskön för att se hur långt Tony och Lotta kommit med stugan,förra gången fanns ju inget golv i rummet..Jo nu var det golv och dörren till den kommande utbyggnaden var på plats..Tony hade även förberett för ett nytt fönster som ska ersätta det fönster som nu blev dörr..När jag kom hem sände Lotta en bild där hålet för fönstret var upptaget.Kommer att bli jättebra..Bladmyra1

När jag kom hem startade jag med dagens mat..Köpte ju en färdigkokt skinka häromdagen.Jag skar ett par skivor av den,,lade på ett par tunna skivor av rökt kalkon och en skiva sheddarost på ena skinkskivan,lade sedan på den andra,panerade och in i ugnen 225* i ca 10 min.Fräste lite broccolirot och skurna bönor..På tallriken blev det pommes,tomat,romansallad och beasås..Rackarns så gott.4.8

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Apr 09, 2017 @ 09:55:48

    Så duktigt dom jobbar på! 🙂

    Tittade noga, och idag fanns det inte nåt otäckt på den där tallriken – ALLT såg gott ut 😀

    Svara

  2. Marianne
    Apr 09, 2017 @ 01:00:59

    Maten srr god ut som vanligt….
    Hur var vädret pä Eskön? Här kom solen fram och värmde.

    Det blir fint och kommer in ljus med det fönstret, han är duktig Tony!

    Kram

    Svara

  3. surridurr
    Apr 09, 2017 @ 00:10:19

    Härligt att det går framåt. Ser ut att bli fint

    Svara

  4. Marita
    Apr 09, 2017 @ 00:07:50

    Det blir jättebra där med stugan och jag förstår att det är roligt att följa.
    Maten såg riktigt god ut. Här blev det pizza, riktig slappar mat…
    Kram o godnatt. 💕

    Svara

Kommentera

