Mitt CV är utökat..


Nu kan jag plussa på ännu en syssla till mitt Cv..”Taxikurir” kanske skulle passa bra..Ankom Arlanda terminal 5 kl 08:35,lämnade av sonen som skulle flyga till Cork på Irland,,10-4 Arlandadenna gång via Edinburgh.edinburgh-airport-300x190Att det blev den rutten beror på att i London så tar transfern vid planbytet så förbaskat lång tid,så tanken är att det ska gå snabbare och smidigare på en mindre flygplats,som tex Edinburgh.Sedan byte till Air Lingus mot Cork.Cork-Airport-Plane

Fram mot eftermiddagen bör sonen kunna vandra runt i staden som är den näst största staden på Irland.Cork-City-Ireland

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Apr 10, 2017 @ 17:17:29

    Okej. Inte till Spanien då, som jag trodde 🙂 Fast Irland är ju trevligt det med 🙂

    Svara

  2. torrebloggen
    Apr 10, 2017 @ 17:13:38

    Härligt att du fick tillfälle att uppdatera ditt CV!
    Nu börjar det se lite bättre ut ute, solen tittar ju fram hos oss båda nu!
    Trevlig kväll!
    Kram!

    Svara

  3. Marita
    Apr 10, 2017 @ 16:52:34

    Irland skulle jag gärna åka till. Toppen för sonen att ha skjutsen till flyget fixad..
    ‘Kram♥

    Svara

  4. skåningen
    Apr 10, 2017 @ 11:07:20

    Mys på!!!!
    🙂

    Svara

  5. skåningen
    Apr 10, 2017 @ 10:46:06

    Bra att du kunde ställa upp som taxi!
    🙂

    Svara

  6. marianne
    Apr 10, 2017 @ 10:37:29

    Skönt för sonen att ha egen taxi till Arlanda, det är alltid lugnare att slippa tänka på att parkera bilen när man ska iväg med planet.

    Jag har inget minne av vare sej mor- eller far- föräldrar, jag tror endast mormor var i livet när jag föddes, det kanske är därför jag själv är så dålig farmor…jag har ingen erfarenhet av hur en farmor ska vara.

    Hoppas ni har bättre väder än jag och att du får en fin dag med ungdommarna.
    kram

    Svara

Kommentera

