Påskgodis från Irland.


När sonen kom hem från Irland i går kväll,så hade han lite påskgodis med hem som jag fick..Ett godis som jag aldrig tidigare hört namnet på..”Powers Gold Label”.Men det kan ju smaka jättegott ändå..powers-gold-label-irish-whiskey

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Apr 14, 2017 @ 09:59:35

    Inget dåligt påskgodis det där! 🙂

    Svara

  2. surridurr
    Apr 13, 2017 @ 22:50:30

    Så trevligt. Njut. Något mindre trevlig jag ska berätta för dig är att kräkreflexerna genast uppstår hos mig av lukt av whisky samt tomatsås. När det händer är det en slump om det räcker med kräkreflex eller om jag faktiskt måste kräkas. Bortsett från det förstår jag att det verkligen finns ett genuint intresse av whiskey!!!
    Kramis

    Svara

  3. Marianne
    Apr 13, 2017 @ 22:31:15

    Ingen dålig påskpresent du fick, hoppas den faller dej i smaken också
    Kram

    Svara

  4. Carita Liljendahl
    Apr 13, 2017 @ 18:22:26

    Härligt påskgodis för en riktig karl 🙂
    Glad påsk!

    Svara

Kommentera

