Superb avslutning på dagen.


Årets långfredag bjöd på två superupplevelser..Först att familjen hjälptes åt med renoveringen av ett av rummen,nytt tak på plats,bra jobbat,men platsar inte på de två som jag nyss nämnde..4.14Nr 1 var maten sonen bjöd på.Lammstek med rostade rotsaker,rönnbärsgelé och en ljuvlig sås till,jag frågade hur han gjort den,,men där var så mycket i den så mitt minne räckte inte till..272731En röd Italienare gjorde lammet sällskap..Den andra nr 2  upplevelsen var att Brynäs är i final.Senast var 2012,bra jobbat hela laget..Brynäs

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Apr 15, 2017 @ 11:02:06

    Grattis Brynäs 🙂
    Du får be sonen skriva upp såsreceptet till dej,
    jag tror vi har samma sorts vin till steken idag,

    Kram

    Svara

  2. Ama de casa
    Apr 15, 2017 @ 09:01:32

    Det där såg verkligen gott ut! Jag låtsas som dom där orangea bitarna är sötpotatis, då blir det ännu bättre 😉

    Grattis till Brynäs!

    Svara

  3. surridurr
    Apr 15, 2017 @ 01:08:45

    Glad Påsk

    Svara

  4. mellasweden
    Apr 14, 2017 @ 23:05:07

    Trevligt go kväll kram

    Svara

Kommentera

