Rummet är nu klart..


Sonhustrun ringde igår kväll,hon undrade om jag sett bilderna..Nä sa jag jag har inte sett några bilder..Då får du kolla i mobilen för där finns bilder som jag skickat sa hon..Oki,jag kollar:Hon hade skickat 4 bilder på rummet som blev rustat i helgen..Riktigt fint blev det. Sonen hade åkt till Arlanda,för att vara på plats i Helsingfors idag på morgonen, jobb, men han kommer hem igen idag på em.Sovrum klart.

Nytt tak,nytt golv,nymålade väggar och en juvlig tapet på ena väggen.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Apr 19, 2017 @ 10:46:59

    Jättefint, men du får väl ta åt dej lite av äran? Du var väl till en del hjälp också?
    Vad mycket sonen reser. …

    Ha en fin dag,
    kram

    Svara

  2. Ama de casa
    Apr 19, 2017 @ 09:23:40

    Blev ju hur bra som helst det där 🙂

    Svara

  3. skåningen
    Apr 18, 2017 @ 19:52:38

    Kanonfint
    🙂

    Svara

  4. Gitsan
    Apr 18, 2017 @ 16:37:02

    Jättefint!

    Svara

Kommentera

