Gissa om dessa väsnas..


Oj oj vilket liv det blev utanför mitt fönster,när jag kikar ut så ser jag ett 25-30 tal måsar som gapar och skriker,dom för ett jädrans liv,undrar varför.Såg inget som dom kivades om,straxt intill var det några Kajor,kanske det var dom som störde Måsarna..Måsar

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Apr 23, 2017 @ 13:09:51

    Ja nog låter det. Men just vår och försommar blir jag glad över att höra dem morgontid. Det ljudet står för sommar och skärgård. Fina att titta på är de också. Visar inte minst de bra foton du lagt in i bloggen. Men jag ska också erkänna att de skitar ner. Kramis

    Svara

  2. Gunilla Ljungberg
    Apr 23, 2017 @ 13:05:46

    Det finns gott om måsar hos oss. Men sp¨bor vi vitd Öresund också. De är fina i alla fall.

    Kram/Gilla

    Svara

  3. Marianne
    Apr 22, 2017 @ 17:07:57

    Dessa fåglar kan överrösta vem som helst…eller kanske inte tranorna som trumpetar…men jag förstår att du blev väckt
    Kram

    Svara

  4. mellasweden
    Apr 22, 2017 @ 17:04:31

    vackert

    Svara

  5. Marita
    Apr 22, 2017 @ 12:49:19

    Ja vackra och somriga ser dom ut måsarna. Men som sagt dom blir så många och dom låter förfärligt mycket….
    Kramar♥

    Svara

  6. Ama de casa
    Apr 22, 2017 @ 10:03:50

    Dom är vackra, måsarna. Men jösses vad dom kan leva om! 🙂

    Svara

Kommentera

