Lite Cypern.


Jag fick hyrbilen levererad till hotellet igår,det blev en liten WW Upi (Polo hemma).Den första trippen blev till Paralimni för handling på Carefour som bytt skepnad,,heter snart ”Sklavenitis”..Dimitris pysslar i poolbaren,mittenbilden,Flora Maria apt,,där har jag bott ett antal gånger,,sedan min hungrige bror som käkar en omelett..Har inte testat poolen än,men det kommer snart att ske.Cypern 2

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. mellasweden
    Apr 26, 2017 @ 22:31:28

    Cypern har jag varit flera gånger god mat och trevlligttttt kram ❤ Ha det bäst och skönt ta han dom din brolla 🙂 ❤

    Svara

  2. ansepanse
    Apr 26, 2017 @ 19:09:47

    ser helt ljuvligt ut, skulle gärna testat den poolen jag också 🙂
    så du har din bror med dig, jag som trodde att du åkte ner dig ensam
    fortsätt att njut
    kramar

    Svara

  3. Marianne
    Apr 26, 2017 @ 16:22:52

    Jag antar att du blev glatt emottagen hos kompisarna 🙂
    Kram

    Svara

  4. Marita
    Apr 26, 2017 @ 13:09:44

    Det ser då betydligt skönare ut än här där vädret varvas med sol,regn och hagel, Aprilväder alltså…
    Kram och njut ordentligt nu ♥

    Svara

  5. Ama de casa
    Apr 26, 2017 @ 09:41:55

    Carrefour är alltid ett säkert kort 🙂

    Ser ut som du har det helt fantastiskt fint – fortsätt så! 🙂

    Svara

  6. marianne
    Apr 26, 2017 @ 08:37:35

    Så härligt ni har det….hälsa brorsan,
    Fortsätt njuta,
    kram

    Svara

  7. skåningen
    Apr 26, 2017 @ 08:27:12

    Klart att affärerna som ligger nära hotellet är dyrare!
    Bild på när du testar poolen!!
    Ha en bra dag!
    🙂

    Svara

  8. Gunnel Moberg
    Apr 26, 2017 @ 07:32:26

    Det ser inbjudande ut. Ha det så skönt.

    Svara

  9. Gunnel Moberg
    Apr 26, 2017 @ 07:31:42

    Det ser inbjudande ut. Och här sitter jag och huttrar. Ha det så skönt.

    Svara

Kommentera

