Har sökt efter mobilvård…


En stor del av dagen har jag ägnat åt att söka efter ett mobilsjukhus,,inte ett som rör sig utan ett för mobiltelefoner..fMin trotjänare Samsung Galaxie gick ju till dom sälla jaktmarkerna igår kväll..Tanken slog mig att den inte var helt avliden,utan kanske bara skendöd.Fick nu på em tips om en duktig mobildoktor här i Ayia Napa,men han har stängt,öppnar på tisdag igen..Kanske det finns hopp att han kan göra som Jesus gjorde med Lasaros,,väckte honom från de döda,(kan vara en skröna).Men ändå värt kanske att prova…Om inte får jag bli med en ny mobil..

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. skåningen
    Apr 29, 2017 @ 21:39:51

    Det är en väsentlig stor skillnad på att uppväcka en människa och en mobil!
    Så bra att din brors mobil fungerar.
    🙂

    Svara

  2. Ama de casa
    Apr 29, 2017 @ 17:22:18

    Hoppas han kan göra såna där underverk så mobilen återuppstår!

    Svara

  3. Gunilla Ljungberg
    Apr 29, 2017 @ 15:21:58

    Några daar skkulle det ju vara.

    Kram/Gilla

    Svara

  4. Gunilla Ljungberg
    Apr 29, 2017 @ 15:21:24

    Jag har haft värre problem några dat. Min dator la av, så jag inte kunde komma ut. Men jag ringde till min leverantör. Hade ett supportavtal sm gällde och fick hjälp. Nu funkar allt igen
    Hoppas att du får hjälp du med och att du mår bra.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

