Lördag med hockey..


Oki,jag lyssnade på matchen i två perioder,sen var det time att åka och hämta bror för dagen mat,,kändes riktigt bra Brynäs ledde 1-0.Dagens middag avnjöt vi på Paulas rest,Det blev rödspåtta med lite grönt kapris och rödbetor,remuladsås och potatismos,jättegott..Cypern 9Efter maten så körde vi en bit utanför byn,mest för att känna doften av havet..När jag sen kom tillbaka till rummet,slog på datorn,,vad fick jag se först,,jo ”Grattis Brynäs” till silvret,skit också..Sitter nu på min balkong kl är 21:00 Cyperntid (20:00 hemma),riktigt skönt,23,4 sköna grader och stjärnklart.

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Veiken
    Apr 30, 2017 @ 13:45:04

    Det är väl suveränt bra jobbat av Brynäs att ”få” ett silver! Du har det gottigt på Cypern antar jag. Fortsätt med det. Hur går det med den ”döda” mobilen?? Kram

    Svara

  2. Ama de casa
    Apr 30, 2017 @ 09:17:30

    Jag tänkte på dig när jag såg på sporten… Men det är inte alltför synd om dig just nu trots allt 😀

    Svara

  3. Marianne
    Apr 29, 2017 @ 21:17:48

    Gott med fisk 🙂
    Brynäs får komma igen till nästa år….
    Så skönt med värmen, här är det 3 plus strax efter 21, men det är helt vindstilla och blå himmel…som omväxling
    Kram

    Svara

  4. surridurr
    Apr 29, 2017 @ 21:09:46

    Rödspätta är gott men den ska vara utan sås tycker jag. Ha det så bra
    Kram

    Svara

  5. Gunilla Ljungberg
    Apr 29, 2017 @ 20:51:29

    Så snopet, att ni inte kunde se matchen färdigt.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

