Det blev Paralimni vid lunchtid..


Kollade i kylskåpet såg lite ödsligt ut,behövde fyllas på..Körde ner till min bror,frågade om dom behövde påfyllning,,nä sa han där dom satt och lapade sol.När jag handlat färdigt stannade jag till hos goda vänner på återvägen,dottern Nathalie var på väg till farmor,men morfar var hemma,vi fikade och surrade lite,telefonen ringde det var grillparty på farmen,Nathalie hade sagt att jag var där,så dom ville att vi skulle komma dit..Jättekul,fick träffa i stort sett hela familjen utom farmor som var på barndop.Oj Oj och jag som skulle ut och äta kl 18 med min bror och hans fru..Men att tacka nej när det bjuds är nästan ogörligt,så det blev full tallrik med grillat och grönt en Keo att fukta strupen med.Kul hade jag,mysigt att träffa alla på en gång,Marias 3 åriga tvillingar kille o tjej var det första gången jag träffade,dom var väldigt danssugna så deras två stora kusiner fick ställa upp..Cypern 11Det blev en liten Moussaka sedan när vi gick ut och åt,,,men snacka om att vara proppmätt..men skitglad över denna dagen.P1060142

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Maj 01, 2017 @ 09:25:04

    Oj vad trevligt du/ni har det! Förstår att du återvänder gång på gång 🙂

    Svara

  2. Marita
    Maj 01, 2017 @ 00:01:07

    Jag förstår att du är riktigt nöjd med dagen och mätt blev du också av all den goda maten ..😄

    Svara

  3. torrebloggen
    Apr 30, 2017 @ 22:31:53

    Vilken härlig dag du fick vara med om i dag!
    Såg väldans mysigt och trevligt ut!
    Kram!

    Svara

  4. Marianne
    Apr 30, 2017 @ 21:31:15

    Men oj vilken dag 🙂 Och att bli bjuden på grillfest så där överraskande..
    Och moussaka på det…det är ju så otroligt gott.
    Förstår att du är nöjd och glad efter den dagen
    Kram

    Svara

Kommentera

