Tisdag morgon 2 Maj.


Igår när jag for runt lite på byn fick jag syn på en släkting till AmadeCasa,hur dom är släkt vet jag inte,men Ama kommer nog med en förklaring..P1060064 - Copy

Senare på kvällen så kom Kyriakos,för att fixa lite med belysningen i och omkring polen,den hade spökat en tid,,men den fick han ordning på rätt snabbt.P1060203

Själv sitter jag nu på balkongen och hör hur Ayia Napa vaknar till,,några små moln drar förbi,,men drygt +22 grader är det redan,innan solen hittat till där jag sitter och försöker få till ett blogginlägg.P1060208

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Maj 02, 2017 @ 20:08:05

    Så fint det är med belysningen vid poolen…
    Och härlig selfie
    Du hade en fin start på dagen och jag önskar dej en lika fin kväll,
    Kram

    Svara

  2. Veiken
    Maj 02, 2017 @ 17:45:23

    Det är inte alls dumt att sitta på en balkong runt Medelhavet och höra hur byn vaknar precis som du gjorde. Hur har det gått med din mobil idag?? Kram

    Svara

  3. skåningen
    Maj 02, 2017 @ 17:36:02

    Solen har varit här hela dagen!
    Hoppas att mobilen går att laga!
    🙂

    Svara

  4. torrebloggen
    Maj 02, 2017 @ 14:07:24

    Så härligt det ser ut!
    Här har vi fint vårväder idag igen!
    Ha det bra!
    Kram!

    Svara

  5. Carita Liljendahl
    Maj 02, 2017 @ 13:56:18

    Ser härligt ut! Jag hoppas kunna ha råd och möjlighet att resa nånstans senast på hösten! Ha det gott!

    Svara

  6. mellasweden
    Maj 02, 2017 @ 09:49:07

    Underbart med solen och värmen hos dej. Idag är solen här men det är lite kallt ändå. I går var solen uppe men det var inte varmt såg ungarna på basketplan i bara short utan tröja dom blir nog sjuka så varmt är det inte alls. Jag var ju ute en stund i går och hade jacka på mej det var inte varm alls. ha det bäst nu kram

    Svara

  7. Ama de casa
    Maj 02, 2017 @ 08:47:23

    Aaaja… Det är där han Napa bor nu 😉 Jag är lite förbryllad när det gäller släktskapet, men jag tror han är en brylling? 😀

    Med en sån bra start på dagen kan det ju inte bli fel för dig idag heller 🙂

    Svara

  8. skåningen
    Maj 02, 2017 @ 08:30:48

    Bra att han fixade belysningen!
    Då blir det kanske en bild på dig när du är i poolen?
    🙂

    Svara

  9. Marita
    Maj 02, 2017 @ 08:11:33

    Ja Ama kommer säkert med en bra förklaring 😉
    Nu kan vi skryta med fint vårväder och njuter gör man till max.
    Kram och ha det gott💞

    Svara

Kommentera

