Onsdag,varmaste dagen.


Startade att ta  fika med Mariana som jag brukar,körde sen ner till min bror,där var det polen som gällde idag.Nästa stopp blev Mobilcenter,,får besked i morgon om den går att väcka till liv,samt vad det kostar.Igår mot kvällningen körde jag till Protaras,mest för att se på Monasteri Elias,som ligger högt uppe på en klippa.Vid lunchtid idag tog jag en tur till Marinabygget,ett imponerande projekt..Var även till fiskehamnen Potamos,innan det var dags för en solstund vid polen.Cypern15

Sedan mot kvällningen kl 18 blev det dags att käka,denna gång blev det bror Inge som bestämde vart vi skulle gå,,det blev Wild West nere på Nissiroad,ett ställe som vi brukar besöka någon gång varje år vi är här..Jag tog en grillad ”Giant kotlett” serverad med sallad barberquesås och pommes.Riktigt smarrigt,blev en stor Keo till.P1060251

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Maj 04, 2017 @ 09:25:09

    Och här nere är onsdagen… Ja, ja…

    Ännu en härlig dag! Jag studerade noggrant när dom byggde nya marinan här i stan (för många år sen) och även det var ett imponerande bygge 🙂

    Ha nu en fin torsdag! (Var nu den hamnar… 😉 )

    Svara

Kommentera

