Sista besöket på Sacramento..


Men bara för denna gången,nästa år är jag där igen,om jag lever och har hälsan,,vilket jag tror jag ska ha..Tönk att jag/vi under så många år alltid sett denna restaurang som vår alldeles egna.Aldrig har jag/vi blivit besvikna.Kollade nu,första besöket gjorde jag,om mitt minne inte sviker 2012.dsc_0181

En välbesökt restaurang,med verkligt humana priser,absolut värd att besöka.p1010764

Kockarna är domsamma nu som då,jag tackar dom alltid för god mat,innan jag reser hem,vilket har gjort oss till kompisar.
p1010765

För att inte tala om Barbara,hon är boss säger hon ”Big Boss” vilket vi kivas om lite granna,jag kallar hennes make för Big Boss,,vilket gör att hon varje gång hon passerar mig,,klappar mig på axeln och mimar ”I am the boss”.Underbara Barbara.P1060373

Blev en pepparstek som avslutning på detta årets Sacramentobesök..Mycket gott.P1060374

Tack o bock Barbara,,om ett år ses vi igen,stor kram..

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Maj 07, 2017 @ 10:04:58

    Så himla trevligt att hitta ett sånt ställe där man får god mat och blir väl omhändertagen. Såklart man vill återvända då! 🙂

    Svara

  2. Marita
    Maj 07, 2017 @ 00:16:07

    Det lät ju toppentrevligt,
    Kram vännen o godnatt💕

    Svara

  3. surridurr
    Maj 06, 2017 @ 22:49:41

    Såklart hon är the bil boss, och såklart du kommer åka dit många gånger till. Kramis

    Svara

  4. skåningen
    Maj 06, 2017 @ 22:47:33

    Härligt att bli väl bemött och få god mat!
    S….Solen har varit här mest hela dagen!
    🙂

    Svara

Kommentera

