Tog farväl till Leila idag..


Tog idag adjö av min absolut största beundrare på Cypern ”Leila”,,många nospussar blev det..Lämnade även tillbaka den lånade telefonen…Sa adjö till familjen,med hopp om återseende nästa år..Därefter körde jag ner på byn för att lämna tillbaka hyrbilen.

Detta bildspel kräver JavaScript.

När jag promenerade tillbaka efter att jag lämnat bilen så fotade jag lite utefter vägen,men efter 3-4 bilder sa batteriet stopp,,sitter på laddning nu..3 bilder från centrala byn,lilla rondellen med vägen ner mot hamnen..P1060388

Torget nedanför det gamla Ayia Napa Monastery.P1060389

Kanske en Cypriotisk hjälte,Vet ej vem.I bakgrunden det gamla Ayia Napa Monastery.P1060390

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. wiper
    Maj 08, 2017 @ 12:14:08

    Min mans pappa kände ett par från England som flyttade till Cypern och trivdes förträffligt men nu är båda borta. Vilken härlig hund och bilder på er. Du ser så tuff ut. Vad härligt att få se dom fina bilderna,

    Ha det bra
    kram

    Svara

  2. Ama de casa
    Maj 07, 2017 @ 18:56:07

    Många avsked blir det… Men många ”på återseende” också 🙂 Gulliga bilder på nospussandet 🙂

    Svara

  3. Veiken
    Maj 07, 2017 @ 17:28:43

    Så trevligt du har det på Cypern. Tiden går alldeles för fort, men som tur är kan du åka tillbaka! Kram

    Svara

  4. Gunilla Ljungberg
    Maj 07, 2017 @ 13:31:25

    Så glad jag blev, när jag såg att du fick fina nospussar till farväl.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

