Blir Uppsala på Em.


Min lilla elgrill som förgyllt min tillvaro nu under ett antal år,,den har lämnat in,liksom,den är halvdöd,,blir bara varm på halva slingan…Inte mycket grillyta kvar då..Hittade en som skulle passa jättebra,skapliga testvärden,bara en nackdel,den fanns inte att köpa här hemma inte heller i Gävle..Kollade lagerstatus och i Uppsala fanns den,ringde sonen,som fick ett uppdrag,köp den åt mig,,ok sa sonen..Jag åker ner nu efter lunch..Blir till i morgon,det skulle bli grillat i Sunnersta till kvällningen,kan bli en Ouzovitamina,också,,kanske..Grill-horz-vert

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Maj 28, 2017 @ 09:28:05

    Vad röd och fin den är, grillen! 🙂 Den ser väldigt praktisk ut också. Dom flesta elgrillar jag har sett har varit av bordsmodell.

    Svara

  2. surridurr
    Maj 27, 2017 @ 22:16:58

    Vet du att jag tror det är likadan grill som jag har. Fast jag har valt att inte använda stativet, utan jag ställer grillen direkt på ett bord.
    Lycka till med nya grillen
    Kramis

    Svara

  3. Veiken
    Maj 27, 2017 @ 20:15:40

    Bra med skickebud. Det kommer att bli många goda saker på den grillen. Kram
    PS Det är nyttigt med vitaminer….

    Svara

  4. skåningen
    Maj 27, 2017 @ 18:22:18

    Bra att du kan hjälpa dom
    🙂

    Svara

  5. Marianne
    Maj 27, 2017 @ 17:31:25

    Det ser ut att vara en lagom grill till balkongen…
    Ha en trevlig kväll med uppssla-familjen,
    Kram

    Svara

  6. skåningen
    Maj 27, 2017 @ 14:39:39

    Bra att du fick tag på en ny grill.
    Ha det så bra i Uppsala.
    Hälsa till dom från skåningen!
    🙂

    Svara

  7. Gunilla Ljungberg
    Maj 27, 2017 @ 13:24:56

    Så bra, att du har sonen att kunna skicka att skicka en ny grill till dig.
    Vi kan ju inte grilla på balkongen. Förbjudet!!!! Det går ju inte att göra i stan.

    Kram/Gilla

    Svara

  8. Marita
    Maj 27, 2017 @ 13:22:33

    Bra, då kan du förena nytta med nöje. Härligt med grillning nu i det fina sommarvädret. Men tänk så olika det är. Uppe i norr ligger en hel del snö kvar än. Men får dom upp värmen går det fort…
    Kram och ha det gott♥

    Svara

  9. torrebloggen
    Maj 27, 2017 @ 10:50:26

    Härligt att du fick tag på en grill här i stan!
    Hoppas ni får en riktigt trevlig grillkväll!
    Här skiner solen och det är redan +20,5 grad ute.
    Kram!

    Svara

Kommentera

