Är detta möjligt??.


Råkade snubbla in på Tv3 straxt före 21:30,vad jag fick se var nästan så det inte kunde vara sant..Ett gäng ungdomar som betedde sig som,jag vet inte vad.Kan det vara på riktigt,eller är det bara tv spel.Är det på riktigt är det för jä–igt..De är unga, bortskämda och har aldrig rört ett finger för att hjälpa till hemma. Ung och bortskämd,det är både för och efternamn på alla deltagarna,,funderar även på,vad har föräldrarna gjort,när det blev så.Var tvungen att byta kanal efter en stund,gillade inte det jag såg..Bortskämda

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Jun 04, 2017 @ 19:54:20

    Har inte sett det själv. Gillar inte TV3, tycker de har över lag dåliga program och så är det den förbannade reklamen stup i ett. Men om dom ungdomarna är som du beskriver så undrar även jag vad föräldrarna gjort. Inte har dom hjälpt ungdomarna in i vuxenvärlden i alla fall.
    Kram

    Svara

  2. mellasweden
    Jun 02, 2017 @ 16:01:13

    Hejsan jag har slutat titta på detta skitprogram, vilka dåliga föräldrar som skämmer bort sina snorungar. Man blir ju skitarg när man ser det.Känner mig som en stolt mor när jag ser detta. Vilka fina barn jag har men jag har ju oxå fått lära mig som liten vad som gäller och sen uppfostrat mina barn likadant kram

    Svara

  3. Ama de casa
    Maj 31, 2017 @ 09:28:12

    Har sett nåt avsnitt av det där för nåt år sen. Inte bra för blodtrycket… Fast föräldrarna är väl dom största bovarna i det där ”dramat”…

    Svara

  4. Marita
    Maj 30, 2017 @ 22:18:50

    Nej herregud, jag orkar inte heller se sånt skräp.
    Kram💕

    Svara

  5. skåningen
    Maj 30, 2017 @ 22:16:41

    Jag kom också av misstag in och såg eländet .Bytte kanal snabbt.
    🙂

    Svara

Kommentera

