Skolavslutning.


Idag var det skolavslutning i Sunnersta,,nu är det sommarlov till sent i augusti..

DSC_0355 - Copy-tile

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Jun 10, 2017 @ 13:20:33

    Fina och uppklädda barn och förväntansfulla inför sommarlovet. Skolavslutningar är något speciellt och jag får alltid en tår i ögonvrån….
    Kramar♥♥

    Svara

  2. wiper
    Jun 10, 2017 @ 10:58:04

    Jättefina bilder. Är det barnbarn?

    Ha det bra
    kram
    Malin

    Svara

  3. Marianne
    Jun 10, 2017 @ 10:08:31

    Fina förväntansfulla barn….det är något alldeles extra att vara med på skolavslutningen.
    När barnen var i skolåldern ordnade vi alltid ett litet kalas efteråt….ibland kom skolkompisar och ibland inte….mysigt var det iallafall

    Ha en bra dag,
    Kram

    Svara

  4. Ama de casa
    Jun 10, 2017 @ 09:39:50

    Fina bilder från avslutningen! 🙂

    Svara

  5. surridurr
    Jun 09, 2017 @ 23:25:33

    Vad mysigt för dig att få vara med på.
    Mina barnbarn hade skolavslutning igårkväll. Blev medbjuden, men det gick ju inte – eftersom jag kommer hem från jobbet för sent. Vet du att jag är så less på att alltid vara i den situationen pga jobbet.
    Felet är tror jag, att vi blev föräldrar alltför tidigt.
    Hade jag varit pensionär nu så hade jag absolut varit med på varenda skolavslutning för mina barnbarn.
    Kramis

    Svara

Kommentera

