Oj,,Nu är jag Mätt.


Mätt o belåten,,blev ju den sista baconlindade kycklingfilén som jag grillade igår,men med lita varierat tillbehör..Den goda såsen hade jag piffat till med lite fetaost, fixade även till ett par ugnsbakade champinjoner fyllda med finhackad soltorkad tomat,fetaost,riven ost, på topp några droppar olivolja och timjan..vin1Riktigt jäkla gott vill jag lova.I glaset även idag den röda Italienaren,Levante..6.11

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Jun 12, 2017 @ 10:35:30

    Oj, en riktig festmåltid igen..jag säger som vanligt, det ser gott ut 😉
    kram

    Svara

  2. Marita
    Jun 11, 2017 @ 23:39:59

    Du är verkligen kreativ med matlagningen och så mycket gott du fixar till. Det är bra, man får lite insperation av dig 👍😊
    Kram o godnatt💕😴

    Svara

  3. skåningen
    Jun 11, 2017 @ 22:15:36

    Semester och goda vänner är gott att ha!
    Kram!

    Svara

  4. skåningen
    Jun 11, 2017 @ 22:05:54

    Jag har haft en skön semester på Bornholm !
    Nu är jag hemma
    🙂

    Svara

  5. surridurr
    Jun 11, 2017 @ 22:00:07

    Här blev det ost- och skinksallad. Varmumsigt det också.
    Kramis

    Svara

  6. mellasweden
    Jun 11, 2017 @ 18:55:51

    Svara

Kommentera

