Det blev en pudding..

När jag funderade på mat idag,så hade jag i skåpet en liten frp Zeta Kidneybönor,kan det vara något,kort datum var det också..Makaroner var det länge sedan jag hade..Oki jag totade ihop ett recept,,försöker laga till 2 portioner..Så här blev det…Makarnilåda

När anrättningen hamnade på tallriken så såg det ut som såhär..Inte så pjåkigt..6.12

Kändisjakt nr 12.

Kändisen är född 1972,,Jane är ett av namnen kändisen bär..Pappan var en                  vänsterpolitiker..Mamman är från amerika..Bildserien omfattar 3 Bilder                    Vilken är det jag söker??jakt 12

Dagens fakta 12 Juni.

Dagens namn

Eskil

Populäritet idag: Oförändrad trend oförändrad
Placering på namntoppen 2016: Inte i topp 100
Namnsdag: 12 Juni,
Eskil är ett mansnamn. Namnet har nordiskt ursprung med betydelsen gud och hjälm. Eskil har blivit lite vanligare som tilltalsnamn de senaste åren men är inte något modenamn. 1999 var det ett av de 200 vanligaste tilltalsnamnen bland de yngsta. Det finns 5136 män som har förnamnet Eskil. Av dessa har 1473 namnet Eskil som tilltalsnamn/ förstanamn. Det finns inga kvinnor i Sverige vid namnet Eskil.
6.12

LOKALT VÄDER I SKUTSKÄR

Mulet, men troligen uppehåll

+14 °C   Vind 2,0 m/s   Mulet, men troligen uppehåll   Känns som   +11°

Daggpunkt   +13°   Fuktighet   94.9%   Sikt   38 km
Soluppgång   03:20   Solnedgång   22:19   Dagens längd   18 h 59 min