Det blev en pudding..


När jag funderade på mat idag,så hade jag i skåpet en liten frp Zeta Kidneybönor,kan det vara något,kort datum var det också..Makaroner var det länge sedan jag hade..Oki jag totade ihop ett recept,,försöker laga till 2 portioner..Så här blev det…Makarnilåda

När anrättningen hamnade på tallriken så såg det ut som såhär..Inte så pjåkigt..6.12

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Jun 13, 2017 @ 12:14:19

    Gott med makaronipudding, jag brukar ha det ibland, fast bönor skulle jag inte ha i min,haha….
    Du skrev att det var tårvarning på skolavslutningen. På mig är det inte bara varning, det svämmar oftast över, det är ju så fint och känslosamt med fina uppklädda barn som står där så allvarsamma men ändå glittrar glädjen igenom över stundande sommarlov…
    Kramar♥

    Svara

  2. marianne
    Jun 13, 2017 @ 09:51:03

    Det är bra när man hittar lite användbara saker I skåpen. ….perfekt att göra gratäng av hopplock. …gott blir det också 🙂
    Kram

    Svara

  3. Ama de casa
    Jun 13, 2017 @ 08:37:52

    Såg väldans gott ut det där! Själv har jag nog inte ätit makaronipudding sen jag gick i skolan (ett liiitet tag sen), men då var det en (av få) favoriter 🙂

    Svara

  4. mellasweden
    Jun 12, 2017 @ 20:21:22

    Hej där ser gott ut, själv håller vi på att packa och ska flytta ju, så sonen har packat det mesta jag behöver för att laga mat hahaha, i dag blev det därför pannkaka men jag hittade inte mjölet… han hade packat ner det fick låna av grannen och gjorde fel i receptet helt tokigt är stressad och sjuk ju. Men till slut gick det bra och dom bästa pannkakorna hittils hahahaha :Ha det kram

    Svara

Kommentera

