6 dagar med alla vädertyper.


Ja utom fallande snö då ,,men jag såg snö på fjällen varje dag..Men annars var det både regn och blåst,men mest sol ändå,,graderna ville väl inte komma till önskad nivå..

Detta bildspel kräver JavaScript.

Söndagkväll straxt innan kl 21 var det mörka hotande moln som drog in,,men dom drog bort nästan lika fort som dom kom.

Måndagen var jag ute och kollade i naturen,körde upp på Månsberget,hade då byn nedanför där jag stod,(vid pilen på bild 3),jag zoomade in några olika motiv,bild 1 södra Borgafjällen avstånd dit ca 70 km,bild 2 ca 6 km hus i norra änden på sjön (se bild 3),bild 4 Lövstrand tvärs över sjön ca 4 km,bild 5 hus i början av Ormsjö by ca 2 km..Kamera-horz - Copy

..Är nu hemma igen..

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Jun 21, 2017 @ 14:05:11

    Välkommen hem igen från det vackra uppe i norr. Vädret förändras fort däruppe…
    Kramar 💕

    Svara

  2. Ama de casa
    Jun 21, 2017 @ 08:46:08

    Omväxling förnöjer sägs det, men det kanske inte gäller vädret i samma utsträckning? 🙂

    Välkommen hem!

    Svara

  3. Marianne
    Jun 20, 2017 @ 23:08:45

    Så fint du ser ut att ha haft det där uppe,
    Molnen blåser undan fort ibland..

    Ja de där tuppskrällena är son tonåringar, ska på och pilla på allt…haha….jag hoppas de låter bli de nya knopparna som kommer annars får jag flytta de utom räckhåll

    Kram

    Svara

  4. skåningen
    Jun 20, 2017 @ 21:55:17

    Välkommen hem!
    🙂

    Svara

  5. Gunilla Ljungberg
    Jun 20, 2017 @ 18:42:44

    Det såg ju trevligt ut på bilderna. Jag har ju aldrig varit så långt norrut, så det var kul att få se lite av omgivningarna.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

