Postnord lyckades..


Försändelse kom,från Kina,anlände 19/5 till Arlanda,,sen tog Postnord över transporten.Igår kom 2 små paket,innehållande tomma färgpatroner till min skrivare,och en annan liten grej som ni ska få gissa på om en stund..Först patronerna,ska bli spännande att använda dessa påfyllbara skrivarpatroner,,funkar dom som tänkt så blir det betydligt billigare att skriva ut..Patronerna kostade 87:- /sats,,och bläck som räcker till 7 fyllningar kostar ca 149:-..Hoppas dom fungerar tillfredsställande..page1

Nu till den andra prylen…Jag har köpt 2 lika,, som jag vet att barnbarnen väntar på….page2.Nu till frågan….Vad är det för en liten grej,den har ett speciellt namn,,,Vilket??

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marianne
    Jun 22, 2017 @ 12:59:16

    En månad….kröp postnords personal hela vägen med ditt paket?
    Jag gissar att det ör en modell av fidgetspinners…..
    Ha en fin midsommarhelg
    Kram

    Svara

  2. surridurr
    Jun 21, 2017 @ 22:37:10

    Så bra att Postnord fungerade.
    Undrar så smått om vi småkunder ska tvingas in i Kivra för att få en fungerande postgång??? Helt galet

    Svara

  3. skåningen
    Jun 21, 2017 @ 22:30:07

    Jag förstod att det var en sådan som man använder när man är stressad!
    🙂

    Svara

  4. skåningen
    Jun 21, 2017 @ 21:49:38

    Är det en sån som ungarna går och snurrar mellan fingrarna?
    🙂

    Svara

  5. Ama de casa
    Jun 21, 2017 @ 20:03:26

    Jag skulle kalla den där grejer för en snurra 🙂 Men jag tror att dom kan heta ”Fidget spinner”? Om det nu är en sån mojäng, som verkar ta över världen nuförtiden… 🙂

    Svara

  6. skåningen
    Jun 21, 2017 @ 17:49:50

    Vet inte vad dom heter!
    Solen och blåsten är här!
    🙂

    Svara

Kommentera

