Trädgården lockar,kanske.


I Sunnersta pågår även denna dag,förberedelse för en yta att ställa cyklar ev en bil på..Jorden används för att fylla ut ojämnheter i gräsmattan,resen körs till återvinningen..Lokes kommentar när jag kom med kameran var:::Detta är inte barnarbete,jag tycker bara det är roligt att hjälpa till:::.Vi som inte deltog så mycket i själva jordflytten var Jag och Moa,,vi roade oss på annat vis..Jag körde till NetonNet och köpte en ny Tv antenn till stugan,eftersom snön tagit den som satt där tidigare.Sedan tillverkade jag ett armband i de svenska färgerna,blev riktigt fint om jag får säga så själv.page

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. skåningen
    Jun 26, 2017 @ 00:06:28

    Bra gjort alltså armbandet.
    God natt!

    Svara

  2. torrebloggen
    Jun 25, 2017 @ 22:09:56

    Såg väldans mysigt där i trädgården! Så fint armband du gjorde!
    Trevlig kväll!
    Kram!

    Svara

  3. Marianne
    Jun 25, 2017 @ 21:17:34

    Det är värst vad det jobbas där i Sunnersta.
    Visst är armbandet fint, der får du allt säga 😉
    Kram

    Svara

  4. Ama de casa
    Jun 25, 2017 @ 19:27:41

    Haha! Han är drillad, Loke 😀 Hoppas han får påökt på veckopengen i alla fall när han hjälper till så duktigt 🙂

    Svara

Kommentera

