Förmiddagen utnött.


Ja så kan man väl säga,nu när klockan är närmare ett..Barnen vaknade runt kl 09..då var jag sedan länge färdigfikad och färdigbloggad,(dagens fakta).Det har blivit en hel del data för oss alla tre på morgonen..Men i skrivande stund,kollar Moa på Maindcraft,tror jag det heter.Lunchen avklarad..Loke sitter vid sin dator och spelar,han pratar engelska hör jag..Tidigare har han läst lite i boken han håller på med,”Glasbarnen”.Han har även skrivit i sin sommardagbok,jag tror han ligger någon dag efter..Själv pysslar jag med släktforskning,det finns alltid något nytt att upptäcka..P1060758

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Jun 30, 2017 @ 09:09:11

    Full aktivitet i Sunnersta, vad kul med Lokes dagbok, det är ju nästan som ditt bloggande 😉
    Det var roligt med släktforskningen, när jag blir pensionär ska jag ta upp det på riktigt.
    kram

    Svara

  2. Marita
    Jun 29, 2017 @ 23:49:54

    Det verkar flyta på bra för er. Var och en pysslar med sånt som gillas eller behöver göras. Nu antar jag att ni sover hela högen..😴😴😴
    Kram💞

    Svara

  3. surridurr
    Jun 29, 2017 @ 22:18:53

    Sysselsatta allihop då

    Svara

  4. Ama de casa
    Jun 29, 2017 @ 17:22:34

    Fullt upp, alltså 🙂

    Ha en finfin kväll nu då 🙂

    Svara

  5. skåningen
    Jun 29, 2017 @ 17:17:38

    Inget regn än.Men oj oj vad det är mörkt på himmeln.
    Ha en bra kväll !!
    Kram!

    Svara

  6. wiper
    Jun 29, 2017 @ 15:58:07

    Tack för din kommentar ang Linda Gayle Lewis. Detta visste jag inte så det kommer in ett inlägg 19.00 ang detta. Vad roligt att du är och träffar dina barnbarn. Så kreativa dom är. Eller är du hos dom?

    Ha det bra
    kram
    Malin

    Svara

Kommentera

