Fågelkoll.


Trast

Bild

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Jul 03, 2017 @ 10:58:21

    Fina foton. När vi bodde på landet var det en koltrast som flög in på vår altan och satte sig på en takregel. Samma ställe. Varje sommarkväll. Sixten hette den

    Svara

  2. Ama de casa
    Jul 01, 2017 @ 08:59:53

    Dom ser så härliga ut där dom går björktrastarna och lyssnar efter daggmaskarna 🙂

    Svara

  3. Gunilla Ljungberg
    Jul 01, 2017 @ 00:16:11

    Det skulle ju vara elavbrott förstås. Det blir felstavningar överallt. Ser så ut för det blir rödmarkerat vid varje ord jag skriver. Så försökte jag skriva en ny blogg. men den kunde jag inte lägga ut. Det är nog litevajseing fortfarande. Jag såg i Veikens blogg, att hon också hade fåglar att visa. Men de har ju för vana att kika ut så här års.

    Kram/Gilla

    Svara

  4. skåningen
    Jun 30, 2017 @ 21:17:55

    Här har det regnat hela dagen
    🙂

    Svara

  5. torrebloggen
    Jun 30, 2017 @ 20:28:25

    Vilka härliga fågelbilder!
    Kram!

    Svara

  6. Gunilla Ljungberg
    Jun 30, 2017 @ 18:52:25

    Jag har inte kunnat se varken mailen eller annat. Vi fick elavbforr i onsdag-forsdag. Det gillade inte datorn, utan la av. Jag kunde inte få support förrän i måndags. Idag var vi och hämtade den på Elgiganten och den ser att fungera OK.

    Kram/Gilla

    Svara

Kommentera

