Tror jag hittat rätt nu..


Nu tror jag att jag funnit tekniken,för armbandet jag planerade..Jag tycker det blev fint,är ju lite symbolvärde i armbandet.Har haft Sameflaggan i tankarna.Para1Varför  och varifrån har jag nu fått denna idé,samflagganjo släktforskningen har ju lockat fram många ”Aha” upplevelser och tankar.Att farfar hade en gnutta samisk anknytning har jag känt till..Nu visar det sig att farfars båda farföräldrar var samer..IMG

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ama de casa
    Jul 06, 2017 @ 22:26:22

    Duktigt jobbat och ett bra tema också! 🙂

    Svara

  2. skåningen
    Jul 06, 2017 @ 21:27:43

    snyggt
    Vi får hoppas att det fina vädret kommer nu!
    🙂

    Svara

Kommentera

