Lördag 8 Juli.


Oj det blev sovmorgon idag,,vaknade inte förrän 06:20,utsövt kan jag tro.Fixade bloggen,sen blev det melodikryss,enkelt..Ställde mig i duschen med hela kroppen,skönt.. Sedan körde jag till Eskön,,där var syrrans gubbe ute med röjsågen,fixade väg till grästippen i skogen.Blev en kaffestund med en vetetusanvaddetvar kaka,men jättegod var den..Körde sen mot Skutskär igen,nu till min bror för att lämna ett par byxor som jag fållat åt honom..Blev lite häng på balkongen,jätteskönt +22 grader.Käkade lite,blev falukorv i ugnen med mozarella,lite grönt också på tallriken..page5

Passade på när jag satt och njöt på balkongen,knöt 2 st armband,med detta mönster som jag hade fastnat för,riktigt läckert,i mina ögon..P1060865

 

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. mellasweden
    Jul 09, 2017 @ 18:11:56

    Svara

  2. surridurr
    Jul 09, 2017 @ 03:22:27

    En behaglig dag alltså. Kramis
    PS Huvva att då upp så tidigt då du är ledig

    Svara

  3. marianne
    Jul 09, 2017 @ 01:00:00

    Det ser inte ut som om ni hade sällskap av solen vid fikabordet?!
    Vi var i Lingbo idag i svägerskans barndomshem, ingen sol där heller…
    Armbanden är fina, gillar färgerna.
    kram

    Svara

  4. skåningen
    Jul 08, 2017 @ 23:39:19

    Här har det regnat hela dagen
    Kram!

    Svara

  5. Ama de casa
    Jul 08, 2017 @ 23:23:06

    Kallar du det sovmorgon??? Vojne, vojne… 😉

    Så du duschade hela kroppen? Är inte det onödigt? Man kan väl ta en bit om dan. Tänk på miljön! 😉

    Svara

Kommentera

