Big Tom & Margo..


Vilka är nu detta.Jo två artister från Irland Tom McBride född 1936,,kallas Big Tom,,”The King of Irish Country Music”..Margaret Catherine O Donnell född 1951,,hon kallas Margo,, ”The Queen of Irish Country Music”…Dessa två giganter inom denna musikform, Country,som har känt varandra under minst 50 år,har äntligen gjort en duett tillsammans 2016..Man blir lite rörd när man ser på videon,,jag vet inte om dom är  ett par i den bemärkelsen man kan tro..Men bild och text,griper ändå tag i en..Lyssna och njut.Big Tom&Margo

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. TantGlad
    Jul 19, 2017 @ 04:58:28

    Härligt med musik!

    Ha en fin dag, åsso hoppas vi på lite solsken och värme.

    Kram.

    Svara

  2. marianne
    Jul 18, 2017 @ 23:30:20

    Ja det var fint 🙂

    Tack för länken, ska kika från datorn i morgonbitti.

    Nä fattar inte heller…det låter jättegott. …är det hårt tunnbröd då? Det åt pappa så det gillar jag bäst, mjukt tunnbröd åt jag inte förrän jag var vuxen och barnen hade kommit.

    Kram

    Svara

  3. skåningen
    Jul 18, 2017 @ 22:06:50

    Nu är det dags för mig att hoppa ner i lopplådan!
    God natt sov så gott.
    Kram o Pööösssssssssss

    Svara

  4. skåningen
    Jul 18, 2017 @ 21:43:24

    Jag har lyssnat och njutit!
    …..Om du vill så kan jag natta dig också!
    Kram!

    Svara

Kommentera

