En tur till Eskön på Fm.


Eskön ett sommarparadis några mil norr om Gävle,där har min ena systerdotter och sambo stuga,där pågår byggaktivitet för fullt,ser jättebra ut..Min andra syster med gubbe har stugan intill,,där var det livat,,dom hade yngsta barnbanet Vincent hos sig,medans mamman och pappan hade ärenden i stan..Den knatten nyss fyllda 2 år är en fåordig pratglad liten krabat,,han ropade på mig minst 50 gånger,först fattade jag inte när jag hörde honom ropa ”ebee”,men syrran tolkade,så det var bara att svara.Efter att Vincent käkat lite var det dags för en liten middagslur..Eskön4

När jag hade kommit hem hade syster yster lagt ut några bilder,där Vincent och morfar sitter och väntar på Glassbilen,Vincent skulle köpa en glass för sin pippipeng.Eskön5

Äntligen kom glassbilen så Vincent fick byta in sin peng mot en glass👍♥️

Eskön6Eskön7Eskön8

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. mellasweden
    Jul 23, 2017 @ 06:23:14

    ❤️❤️❤️❤️❤️

    Svara

  2. surridurr
    Jul 23, 2017 @ 00:13:08

    Livet är gott

    Svara

  3. Marita
    Jul 22, 2017 @ 23:48:24

    Vilken go liten kille och vilken lycka att handla för egna pengar 👍😊
    Kram o sov gott 💕😴

    Svara

  4. marianne
    Jul 22, 2017 @ 22:58:04

    Många olika ansiktsuttryck, fotot med morfar i väntan på glassbaren är underbart.
    Och solen var med som sällskap…härligt!
    Kram

    Svara

Kommentera

